niedziela, 5 maja 2013

"Young & Beautiful" LIVE

Trwa trasa koncertowa Lany Del Rey po Europie. Kilka dni temu, podczas koncertu w Luksemburgu, fani gwiazdy poprosili ją o zagranie "Young & Beautiful". Lana zgodziła się i wykonała utwór po raz pierwszy na żywo! Uważam, że jest to najlepszy występ Lany, choć był całkiem spontaniczny. Gdy oglądałam ten występ, miałam łzy w oczach, ponieważ bardzo chciałabym usłyszeć to na żywo. :)

No ale oceńcie sami :)
 
http://pudelek.wrzuta.pl/film/9qLl9lc5G6P/lana_del_rey_-_young_and_beautiful_live 

 Lana Del Rey wystąpi 2 czerwca w Polsce na warszawskim Torwarze. Niestety, zbyt późno zaczęłam szukać biletów, wszędzie są już wyprzedane, ale może uda mi się zdobyć 2 bilety i to w cenie nominalnej. Mam nadzieję, że zobaczę Lanę na żywo na początku czerwca. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz